Fredag utan Lasse?

Ja då har mitt liv nästan återgått till en normal höst igen.
( ja en del tjatar om att jag varit på tv och så...)

Som många redan vet - eller har sett - så var jag och Johan i Stockholm den gångna helgen.
Vi har ju varit starkt engagerade i Idol hela hösten, ja man kan nästan säga att vi levt Idol.

I allafall, upp till Stockholm for vi denna helg för att visa vårt stöd till vår Idol som hade haft en ganska turbuletnt vecka i media. Ja, inte bara han utan vi oxå.

Jag och Johan fick jättebra platser och var i tv ett par gånger. Nu är min fråga :

GLÖMDE NI ATT RÖSTA PÅ LARS?


BLEV NI HELT PARALYSERADE AV MIN OCH MIN MANS SKÖNHET ATT NI GLÖMDE RINGA???

Ja ja, det kanske ni vill hålla för er själva.
För mina läsare som inte vet, så åkte han ut  :(

Så nu sitter jag här och känner efter hur en fredag utan Lasse känns...
Jag kan bara säga skit tråkig!!!!!!!!!

Mitt nästa problem är vem ska nu få min röst imorgon, vem kan behöva mig som stöd??

              Ska det bli Robin eller Johan ???         

Kommentarer
Postat av: åsa gillar rosa

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll?? Kanske prova alla kläder som vi köpte igår....är du nöjd?

2008-11-14 @ 16:58:20
URL: http://asagrundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0