Ny kampanj

I snart 3 år har våran Adam tjatat om en geccoödla.  I ett svagt ögonblick när han var 6 år, sa vi: "När du kan läsa så ska du få en".  Jag tror han glömt det där sista och det är jag mycket glad för. Ödlor tillhör inte min favortit.

Men idag kom nästa kampanj. -Mamma, Jag vill ha en hamster!!!!!! :)

image47
Jag som älskar alla hårbeklädda djur, utom råttor.

*Ler* och berättar om alla mina hamstrar som jag hade när jag var liten; Ida och Kajsa (var i och för sig en hane).
När Johan Ligger i soffan och sover går Adam fram och frågar om han är allergisk mot hamstrar.
- "Nej", svarar han i nattmössan. (vet inte vad han svarar)

Så nu har kampanjen börjat, hamsterprat, hamster på datorn, ja hamstrar överallt.

De två små är ju inte sena att hänga på, så nu drivs de tre kampanjer här:
Love -marsvin
Hugo-hamster
Adam -hamster
och min kampanj om hund eller katt känns ganska nerröstad..

image43       image44image45    image46

Kommer att återkomma med uppdateringar om hur kampanjen går.
Jag är för ett djur, men min "allergiska" man är emot...     

Kommentarer
Postat av: åsa

Hamster känns ju lättskött!! Till skillnad mot katt och hund. Men visst var väl Ida min hamster och inte din!??
Kram tjockisen

2008-02-02 @ 04:58:30
Postat av: Moster Eva

Ha, jag minns när en av er kom springade till Kerstin och sa: -"mamma mamma Ida har fått en unge"! Kerstin svarade: -"jaha". Hon trodde nilagt in ett skinn i buren för att skoja lite!!! Men ack vad hon bedrog sig!!
LYCKA TILL med djurinköpet ... varför inte en hamster och ett marsvin!!!!!
Kram Moster

2008-02-14 @ 08:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0