äntligen kom hon.....

Hon kom imorse som en liten ängel.

Hon är starkt efterlängtad.

Nä det är inte David..

 image50  ..utan Teresa, min nya städerska  Hon kommer till mig på fredagar och är mycket noga. Jag förser henne med städmedel som inhandlas på öb. Hon blev mycket glad och sa att det "was the best".

Min Adam, som är kvalster allergiker, kommer att slippa ha en näsa som rinner. 
Och min man kommer att kunna andas igen..

image51

Nu är hon färdig städad och mitt hem luktar rengöringsmedel - inte ett dammkorn så långt ögat kan nå!!

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Annika ... har du en egen städerska??? Din gottegris!!!! åhhhh vad jag blir avundsjuk!!!
kram

2008-02-27 @ 08:13:07
Postat av: MAMMA

Förstår att livet leker.
Först har ni fått en hamster o sen städerska igen.
Hoppas att Teresa får stanna kvar.
KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-27 @ 14:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0