Tid - vad skall den läggas på?

Har idag haft fritt från mina barn och man någon timme.  Hade tänkt träffa min syster på stan och gå och mysa i Sveriges bästa kommun. Kanske en kopp kaffe på en mysig ute servering och njuta lite i solen.
Men även om Lund ligger etta på topplistan, kunde det inte erbjuda sol idag  - bara regn, regn, regn.
Nåja, vi satt och fikade ändå och då kommer ett upplägg, så där lite fint på en storasysters vis:
"Jag väntar på att din blogg ska uppdateras."

Efter som jag känner att min blogg har hamnat i skymundan denna vecka, börjar jag genast att försvara mig med att jag går i skolan heltid, har 3 barn och en man.. Nåja. Detta blev ju underlag till ett inlägg iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0