Min man har levt ett dubbel liv!!!!!!!!!!!!!!

image5


Ja, min man har kommit ut ur gardroben kan man lungt säga.
Här har man levt nästan 10 år ihop och man tror att man vet allt om denne man, men ack vad jag bedrog mig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu tror ni kanske han har träffat en ny partner eller har en familj till men så illa är det inte.
Han sitter vid datorn en sen kväll och jag trodde att han surfa runt lite.

Jag frågade om inte han skulle ha en blogg. Gissa vad han svarar:
Nä , jag har redan en blogg!!!!

Tror ni att jag blev i chock eller? Han har alltså haft den här bloggen i flera månader - och skriver på engelska och vill vara anonym. Jag tycker att har man en blogg, så får man stå för det och inte smussla.

Ja, hur detta ska sluta - och vilka överraskningar kommer han med nästa gång tro????

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag förstår att du chockad. Jag kommer att kolla Stefan vid datan framöver. Tycker inte att man som gifta ska ha hemligheter för varandra.... Storasyster

2007-06-04 @ 20:01:10
Postat av: Eva (moster)

Annika, jag är också i chocktillstånd ... för jag visste inte hellre att du har en blogg!!!! Hittat den idag! Skall läsa så ofta jag har tid! Jättefin!
Kram

2007-06-07 @ 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0