Bananfest

Då var det måndag  och efter en intensiv helg med bananfest och fotboll är det dax att återgå till vardagen.

                                                              
Ja, om ni undrar om jag såg Timbuktu på bananfesten så kan jag upplysa er om att allt jag fick se av honom var ett fast klistrat kort på tältet där det stod att han älskade oss .

Han hade uppträtt när min blogg hade premiär och var under uppbyggnad.
Så kan det vara ibland , man kan inte hinna med allt.
  
                                                  

 Men en och annan öl, korv, läsk och sockervadd hann vi med.

 


Kommentarer
Postat av: Eva (moster)

Annika, vart har du tagit vägen? Väntar på nya inlägg!!!!

2007-06-17 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0