FRAM FÖR PLASTGRÄS

Vilken härlig nationaldag jag hade igår.

Den började med  en tripp till Smörlyckans IP, där det var LFF dag.

Mina två stora fotbollsstjärnor skulle spela på denna fantastiska plastgräsplan.
Båda tror att de är Zlatan.

image16

Men min man, som har lite övervikt och är lite lite otränad, (alltså väldigt olik Zlatan) gick på för fult.
Idag har han väldigt ont i sin kropp.

image17
- men de blev trea i turneringen så de var nöjda -

De här med plastgräs har jag nu börjat övertala min man och min omgivning om att vi måste införa i hela vårt land.
Varför undrar ni kanske?

Jo, tänk på oss som lider av denna förbaskade pollen som flyger omkring,

Plast behöver inte vattnas.
Plast är grönt året om.

image15

Kommentarer
Postat av: Eva (moster)

Håller med dig Annika, FRAM FÖR PLASTGRÄS!!!
Skall vi bilda ett parti????

2007-06-11 @ 11:15:48
Postat av: annika

ja, det tycker jag att vi gör!!!!

2007-06-11 @ 18:16:53
Postat av: anonym

Jag håller inte med er. Det finns väl mediciner för allergiker. Mer gräs och blommor i Sverige!!!!

2007-06-12 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0