mina killar börjar bli stora.....

Ja, vad mina killar börjar bli stora!!!!

Idag var jag och min bäste mössprovare (mamma) på stan - och vi hamnade på Stadium där de sålde ut mössor.
Efter mycket provade av min mössprovare köpte jag tre st ganska häftiga modeller.

Väl hemma med mina fynd visar jag upp dessa fantastiska mössor. Mina killar tittar på mig och skrattar. De säger: "Dem tänker inte vi ha - de suger fett"...

Så nu sitter jag här med en snygg svart mössa som nog är lite för hip för mig.
Jag har 2 extra - om någon av mina läsare fryser kanske !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vet inte vad jag ska skriva, jag är imponerad över vad du har haft i ditt arkív.....Det börjar bli kallt så en tuff barnmössa hade inte varit fel!!
Kram

2007-10-23 @ 17:44:10
Postat av: Mamma

Tänk att du har gått och samlat allt detta material,
hela sommaren i lönndom.
Roligt att du kommit loss igen.
Kram mamma

2007-10-25 @ 18:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0