hyllningar!!!

Många säger att jag uppdaterar min blogg lite dåligt.
Jag kan väl förstå dessa människor - MEN  det här är inte rumba......

Så nu kommer en hyllning till människor som betyder och förgyller min vardag och en del kan ta mer tid än andra, MEN jag älskar er alla lika mycket =) =)
 Mina killar som förgyller alla mina dagar     och       nätter

 Min  kära storebror och alla hans barn och fru                                  

Min mamma och papppa som alltid hjälper till när det behös                                 

       Min kära syster som får lyssna på de mesta av min äventyr och problem i tillvaron

                 min värmlänska  familj som dyker upp i min tillvaro


 Min man som får stå ut med det mesta som kan hända ...
Jag önskar er alla en trevlig dag =)

Kommentarer
Postat av: åsa gillar rosa

oj, vilket fint inlägg. Nuuu förstår jag varför det tog så lång tid att uppdatera. Detta inlägg måste ha tagit jättelång tid.

Fina gamla bilder.

KRAM

2009-04-19 @ 08:32:18
URL: http://asagrundstrom.blogspot.com
Postat av: MAMMA

Kul att du uppdaterat bloggen.

Underbara bilder o kul att se alla på en gång.

KRAM MAMMA

2009-04-20 @ 12:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0