Vinter på väg, eller?

Idag kom Love hem från skolan med blöta skor.
Som den heltidsarbetande kvinna jag är kommer mitt dåliga samvete krypande...

"Ajdå , vi skulle ju ha handlat vinterskor för några veckor sedan!!"

Så vad gör man då en sen torsdagkväll och på nyheterna säger de att imorgon ska det bli snö.
Jo in med alla killar i bilen, fort till Nova Lund innan en eller alla bryter ihop som små blöta vantar i affären.

Så här gick det:
- Skor gick anabbt och lätt att hitta till Love och Hugo, så inga våta fötter här längre.
- Mutade med McDonalds, för att behålla sockerhalten ovanför miniminivå.
- Mitt emellan tuggorna  inser vi att Hugo har ju ingen overall !!
- In på Lindex - (slut på snygga overaller - Hugo tyckte den enda bra var ful, men så var den brun också..)
- H&M - (slut där med) 

Hur fan kan de vara slut innan vintern har börjat?? Ska man behöva handla i juni,eller?
(här bröt nästan jag ihop och skällde lite på den lilla expediten)

- In på stadium - där vi till slut hittade en.
- Mössor fick de allihop också, eftersom de ändå inte har på sig några annars..
- Handskar till Johan (någon Japan har väl lånat hans)

Så nu vintern, är vi redo, bara kom du med din vind och snö.

En bild till min sjuka lilla David. Hoppas att du blir bättre snart.

Kommentarer
Postat av: åsa gillar rosa

Vilken tur att ni hittade allt ni skulle! Idag kom ju mycket riktigt snön.

David tackar för Dipsy.

Blev det inget till dig igår?????

2008-11-21 @ 14:36:00
URL: http://asagrundstrom.blogspot.com
Postat av: MOP

Hej lillan!

vilken omtanke du har for dina killar;

Tur att det loste sig till slut.

Saknar er! kram

2008-11-27 @ 16:02:26
Postat av: åsa gillar rosa

Nicki, du har fått en award av mig!

Titta in på min sida!

2008-12-02 @ 20:04:27
URL: http://asagrundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0