Kulturen

Dagens utflykt gick till Kulturen.

Själv har jag nog inte varit där sedan jag var liten och kom ihåg det som ganska tråkigt.
Men eftersom Adam hade fått fribiljett (som vi inte hittade) gick vi dit.

Min bild av att det var tråkigt är som bortblåst.
Ett väldigt trevligt museum, som nog kommer få fler besök av oss.



 

Mitt i drakbygget ringer min syster som kom dit med fika.
Detta avnjöt vi vid lekplatsen, underbart gott!! Tack Åsa och Stefan!



Detta tyckte killarna var bäst:

Adam-  vapenrummet, för där fick man prov skjutta en pistol
Love - att göra drake
Hugo -  allt var lika bra
Jag - tyckte nog att kaffet och fikan var bäst!!

           

 Davids bästa var nog Loves flaska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0