I väntans tider

Ja, man går ju i väntans tider......

Man ska ju snart bli moster för första gången.  Faster är jag ju redan till  3 killar och en liten tjej.
Men här går  jag och väntar och väntar på att han ska komma. Fast han är beräknad till den 19 feb, så tror man att han ska komma tidigare. Och om är det någon som egentligen skulle veta att så blir det ju oftast inte?

Jag gick ju själv 19 hemska dagar över tiden och förvandlades nästan till en flodhäst i omfång.
Men ändå varje gång jag hör ett sms så tänker jag: "Oh nu är det nog dax."

Men, men, det blir ju snart - eller allra senast den 11 mars som man får träffa den lille.
image41

Kommentarer
Postat av: åsa

Är du inte klok! Jag tänker INTE vänta till mitten av mars....

2008-02-02 @ 04:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0