städerska sökes!!!!

Som de flesta av er vet så hade jag en städerska som kom hem till mig ca var tionde dag. Hon var underbar !!! Hon städade alla mina smutsiga vrår och hon var nöjd när hon gick. Tyvärr var hon tvungen att sluta precis innan jul pga den nya regeringen som ville ha ut henne i tjänst (sa hon iallafall.) 

Idag när jag kom hem från skolan mötes jag av ett mycket  mycket smutsigt hus . Skåpen var svarta av fingeravtryck och röda små blodfläckar av döda flugor på skåp och tapeter. (nackdelen med att bo på landet..)

Då gick det upp för mig att ........

Hon var nog trött på att städa hos oss. så om det är någon som känner någon som vill städa ett hus med flugblod och pojkkiss runt toalettstolen, så tipsa dem om mig..

Nä, jag får nog ta itu med min städning själv idag.......



image19
Dom här skorna önskar jag mig, tror de kan underlätta min städning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0