sommarlov!!!!!

Sommartider hej hej ..........

Efter 13 år som arbetande kvinna har jag nu äntligen fått uppleva känslan av att ha ett riktigt sommarlov igen.
Och det är underbart!

Dagen började med öl och brännboll (hade glömt hur roligt det var med brännboll och kommer att ha detta på alla min fester i framtiden).

Mitt lag som bestod av en kille och resten tjejer så vi förlorade. Alltså, jag fattar inte varför en del tjejer har så svårt att fånga en boll som kommer mot dom. Tar dom den så har de hunnit ducka för bollen och snurrat runt och skrikit lite så där tjejigt. Efter hela denna procedur har motståndaren ändå sprungit ett hel varv.

Vi hade roligt iallafall - fem kamp och picknick.
      
Läraren som vi haft blev lite småfull, grät och ville komma på vår studentfest. (tror hon att vi vill ha henne där?)

Men vi svarade som elever ska :självklart ska du komma EWA.

NU VILL JAG HA SOL TILL MINA 4 VECKORS SEMESTER, TACK!

image20
Här är min underbara  klass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0