mycket på g.

Ja, nu har jag ju haft en paus på min blogg igen.

Jag vet inte riktigt vad jag har för ursäkt. Många av mina inlägg har bara varit i arkivet utan att få komma ut och publicerats. Men som ni vet så ska jag ju bli moster och då får man väl bruka lite allvar med bloggandet igen.

Jag tycker han ska hetta NOAH!!!!

Jag har också 2 veckor kvar i skolan vilket är mycket skönt. Mina betyg är satta och det visar sig att jag lyckats väldigt bra. mvg och vg i alla ämnen utom i data där det blev ett G (kanske kan förklara att bloggen blivit lidande).

Jag ska också börja på ett nytt jobb nu när jag är usk, som elevassistent till en autistisk tjej.
Det kan ju bli roligt, kanske??

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

GRATTIS till alla MVG och VG ....visste att du är en duktig tjej ;)

2007-11-05 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0